Autor Wiadomo¶ć
Danise
PostWysłany: Nie 5:30, 22 Kwi 2007    Temat postu:

2 old women are drilled in all holes just like young!
http://amazing-matures.info/video1298720/
Danise
PostWysłany: Nie 5:29, 22 Kwi 2007    Temat postu:

Five guys fcking hard two grandmas in all holes
http://amazing-matures.info/video1298720/
Likabon
PostWysłany: Pon 9:32, 09 Kwi 2007    Temat postu:

Young Alisa is doing a blow job!
http://www.alisa-videos.info/free/videoplayer.php?file=1298720
Esperos
PostWysłany: Czw 23:31, 29 Cze 2006    Temat postu: Nadwozie

Nadwozie

Espero występuje w 1 wersji nadwozia - sedan. Za sylwetkę odpowiada włoska firma stylistycna Bertone. Jest to projekt odrzucony przez Citroena, kiedy to sylwetka ta projektowana była "na" nową Xantię, jednakże Francuzi uznali ten projekt za bardzo zbliżony do XM i wybrali inny (moim skromnym zdaniem duuuużo brzydszy). Wtedy to u Bertone zjawili się Koreańczycy i już pod koniec 90r. model zaczął opuszczać bramy fabryki jako Espero.


Nadwozie Espero jest całkiem sztywne i odporne na zginanie i skręcanie. Przeprowadzono ponad 150 testów na wytrzymałość na zderzenia oraz test deformacji dachu (z naciskiem 1,5-krotnie większym od masy samochodu gotowego do jazdy).

W Espero zastosowano następujące elementy mające wpływ na bezpieczeństwo:

1.Przednia podłużnica mająca w razie wypadku zadanie utrzymać silnik w komorze silnikowej i zapobiec wtargnięciu jego elementów do kabiny pasażerskiej


2.Belka wzmacniająca przegrodę przednią minimalizuje ryzyko ewentualnego wtargnięcia elementów silnika do kabiny. Redukuje również drgania wewnętrzne (NVH) poprzez ograniczenie ruchów deski rozdzielczej i związanych z nią elementów


3.Belki poprzeczne siedzeń wykonane zostały z bardzo wytrzymałych materiałów. Wraz z usztywnieniami bocznymi i wzmocnionym słupkiem B minimalizują skutki zderzeń bocznych. W razie wypadku energia uderzenia rozprowadzana jest dzięki nim na całe nadwozie


4.We wszystkich drzwiach znajdują się belki przeciwuderzeniowe


5.Drzwi przednie zostały skonstruowane tak, aby po zamknięciu zachodziły na drzwi tylne. Zapobiega to ich zablokowaniu się w przypadku zderzenia czołowego.

6.Struktura nadwozia została zaprojektowana tak, aby w sposób kontrolowany amortyzować uderzenia od tyłu. Za tylnym siedzeniem znajdują się wzmocnienia, tak by oparcie mogło powstrzymać przesuwającą się podczas zderzenia zawartość bagażnika.


7.Przednie i tylne zderzaki są trójwarstwowe. Ich konstrukcja całkowicie absorbuje uderzenia z prędkością do 13 km/h bez odkształceń ( sam sprawdzałem Wink ). W razie poważniejszych kolizji pomagają równomiernie rozłożyć siłę uderzenia.

8.Reflektory wraz z kierunkowskazami stylistycznie stanowią integralną część karoserii. Sprawiają wrażenie wtopionych w maskę, zderzak i błotnik. Potwierdza to konsekwentną stylistykę i poprawia aerodynamikę. Zastosowane reflektory wielościenne mają wydajność o 10% większą od świateł konwencjonalnych. Espero jako jeden z pierwszych aut na rynku posiada przezroczyste klosze lamp - tak modne ostatnio. Wszystkie modele posiadają poziomą regulację światła reflektora. Pochylenie może być regulowane w 4 pozycjach. Pozwala to na odpowiednie ustawienie reflektorów zależnie od obciążenia tyłu samochodu. Wszystkie Esperaki wyposażone są w przednie lampy przeciwmgielne, umieszczone w dolnej części przedniego zderzaka. Tylne lampy są zespolone ( podzielone na 2 boczne i jedną centralną ) . Zawijają się na tyle zapewniając tym samym dobrą ich widoczność - nawet patrząc z boku widać stop, pozycję, kierunkowskazy.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group